söndag påsklov

Hehehe jaaa, de va ett tag sen igen!! men nu ere påsklov, så jag skaaaa blogga denna vecka...jag hoppas becka också gör de:P

Becca har desutom fyllt år, mer får hon tella!!!

Mitt påsklov började väl halvbra!! Började med träningläger på Bosön, visst de e kul...men jag fick inte träna för jag har sträkt mig!! ALLTID jag!!
aja så jag har fått kolla typ hela tiden, å de är juh jätte bra, nu när vi har helt nya tränare å allt!!! hehe
Aja jag kommer tbx, å dåååå haha dåå jävlar!!! Jag har gett mig faan på att jag ska vara bra denna sesong!!!

nu gör jag inte så mkt, sitter framför datorn, ska tare lungt ikv, för har varit borta hela helgen å ät trött...sov nte så jävla bra i dom där rummen assoo!!

aja såååå jäääävla skönt med påsklov asso!!!......om de blir varmt såklart....jag hoppas också släkten kommer hit!!! annrs blir jag fett lessen

aja puss hej då

/vicke


AIK is my life now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0