påsklov

heej har inte skrivit på läänge, dålig stil jag vet men jag har inte haft tid och ork.

I Lördags fyllde jag år jippi.. hela pappas släckt elller alla som bor i stockholm + mormor och morfar var hossoss på kalas, det var jätte mysigt. fick jätte fina saker bl.a en jeans jacka som jag hade önkat mig.

i går spelade jag match mot  Nacka DFK, de spelar i 2.an och ligger bar till där. mitt lag spelar i 3an. vi vann med 3-2 :) det var skit kul :) fast jag gjorde  två tabbar :( hhah det borde altså ha blivit 3-1 till oss :) men men
sen efter matchen drog jag hem till elinor och hade det mys..
 VS

 
nu sitter jag vid datan och har vart och shoppat lite.. skor,och en reseladdare till min Ipod :)
ska dra vidare och köpa lite smink och sånt som är nödvändigt :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0