Fredag!!

Idag var det Lång Fredag!!
den kändes faktiskt lång, men de e kanske att man inbillar sig eftersom den heter lång fredag!!
I morgon kommer släkten hit...guuuh va mysigt de kommer bli!!

Idag har faktiskt varit en riktigt mysig dag. Börjar med att jag och mamma bestämmer oss för att ta en lång prommis.....vi gick ner till boo och fikade och sen hem...vi va ute i ca 2 timmar...jätte skönt!!....sen körda jag lite moppe!!
sen skulle jag på bio, men de funka inte, för jag skulle hjälpa mamma med maten och städa, eftersom vi får gäster i mon. Jag målade ägg också...de va jätte kul....men de skulle jag egentligen göra med Ami och Alex, men fick göra det själv, de va juh inte så lyckat :/

ska inte skriva så mkt till, för jag vet att man inte pallar läsa allt!!!
Men, jag hittade faktiskt jätte mycket bilder som jag hade glömt på datorn...skit kul:D......jag har rensat och sorterat...så nu vet jag nooog vart alla bilder finns och sånt där:D


Du är Bäst Bexy<3<3<3<3

/vicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0